Dagens barncitat

Barnen i skidskolan kan ibland vara riktigt jobbiga, vanliga kommentarer vid dessa tillfällen är följande:

-MAMMA!!!!
-Jag vill INTE åka skidor mer.
-Det är kaaaalt.
-Mina fötter gör ont.
-PAPPA!!!!
.......
osv, jag tror ni förstår vad jag menar.

Men oftast är barnen helt underbara och på bra skidhumör, som idag då jag skulle hjälpa en liten flicka på med sina skidor.

Intressant samtal mellan Livia (3år) och Skidlärare Martin:
-Har du några barn?
-Nej
-Varför då?
-Nej, jag har inte hunnit så långt.
-Jag tycker du ska önska dig det.

Barn är allt bra härliga, och det är garanterat inte sista gången i vintern jag kommer småle åt ett barns kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0