Tiden går fort när man har roligt

Endast 16 timmar gammal, plus en mycket stolt far (28år).

Gubben i lådan.

Stolt storebror nyss fyllda 2 år.

Glassätande pottfrillebarn.

Storebror, storasyster och lillasyster.

Batboy 5år.

Min första hockeyutrustning som jag var oerhört stolt över.

Coola fotbollskillar: Isak,Joakim,Jag och Hampus.

Skönsjungande syskonskara.

Usain bolt?

Hattpojken 10 år.

Skolresa till Tusenfryd i Oslo. Philip,Jag,Hampus och Adam.

Stylad och klar inför en tuff dag på mellanstadiet.

De saxlösa (H)åren.

Sommarsemester i Spanien 2004.

2005

2006

2007 i London, saxen verkar fortfarande spårlöst försvunnen.

Tågluff 2008, centralstationen i Köpenhamn.

Äntligen! Hampus fixar frillen i Prag.

Martin <3 Fanny

Malungs IF 2009

12 Juni 2009

Sköt min första älg 22 Oktober 2009.

Julafton 2009.

Fortsättning följer.............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0