Kläder, moderkort, webkamera och extern hårddisk

Har nyss kommit hem från jobbet, åkte direkt till Radioelektriska i Sysslebäck och hämtade ut mina paket. Så nu sitter jag här i mina nya chinos och mina nya tröjor på mig. Allt passade men det var tyvärr slut på den tröjan jag var mest pepp på. Synd.
Förhoppningsvis så ska en polare hjälpa mig att sätta ihop datorn ikväll så jag slipper sitta på familjens tröga Dell.
Mamma och Pappa är i Prag, Malin och Maja är i Karlstad och jag sitter hemma i Ransby, så jag hoppas verkligen datorn skall fungera så jag har något att pyssla med i helgen.



Kommentarer
Postat av: Christina

Dator?

Vi ska ju jaga älg i möra ju!!!!

2009-11-13 @ 19:07:52
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0