Träningsdagboken

Måndag 15/6 2009

Första träningen på "sommarlovet", det inledde jag med spänst,snabbhet och konditionsträning på Lillängens IP i Sysslebäck. Fredrik hade en fin löpintervall på lager som jag lyckades plåga mig igenom.

Uppvärmning

1000 m intervaller, 80% utav MAX. Efter första intervallen vilar man tills pulsen gått ner till ca 120 sedan springer man 1000 meter till, detta upprepade vi 3 gånger (1000*3).

Mina tider:
  1. 4:22
  2. 4:39
  3. 4:59
Mitt mål är att försöka jämna till tiderna en aning till slutet av sommaren.

Spänst och Snabbhetsträning:



Imorgon ska jag pumpa ben i gymmet.

Kommentarer
Postat av: Amr

fan ser riktigt bra ut,,du har motivationen kvar du:D se till att ta någon vecka ledigt från träningen också,,så att kroppen hinner med=)

2009-06-19 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0