Träningsdagboken

Torsdag 16/7 2009

Detta blir mitt 101:a inlägg, glömde mitt 100 jubileum i går :(
Idag drog Jag,Fredrik och Linus till grusgropen och ruchade i de tunga uppförsbackarna, efter träningspasset hängde vi med hem till Linus så fick jag hjälpa han med "kaloriräknarprogrammet". Så nu får vi se hur det går med viktuppgången för hans del, tror det kommer gå prima.

För er som är intresserade av Exelmallen finns den här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=27177&page=1&pp=15&highlight=excel


Dagens träningspass:

4*40 meter, full fart i brant uppförslut.
8*15 meter,
full fart i brant uppförslut.
3*10 upphopp på lastbilsdäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0